نوشته شده توسط : princess76

احتمالا نام برند دلونگی را زیاد شنیده باشید حال قراره دراین پست به معرفی برند دلونگی این شرکت ایتالیایی بپردازیم ، دلونگی از بهترین برندها و شرکت های تولید لوازم خانگی است و انواع محصولات لوازم خانگی کوچک،بزرگ،برقی و آشپزخانه را با امکانات فراوان که خریدار از خرید خود راضی باشد،را فراهم میکند. این شرکت ایتالیایی همراه با محصولات خود، ویژگی خدمات پس از فروش (گارانتی، ضمانت و …) را هم برای مشتریان خود فراهم کرده است.

معرفی برند دلونگی (Delonghi)

دلونگی ساخت چه کشوری است؟

شرکت دلونگی به عنوان یک کارگاه کوچک قطعه ساز صنعتی در سال ۱۲۸۱ در کشور ایتالیا تأسیس شد و در سال ۱۳۲۹ به ثبت رسمی رسید. این شرکت در ابتدا، یک تولیدکننده عمده هواساز‌های قابل حمل و گرم کننده‌ها بود، که بعدها با گسترش فعالیت‌های خود، به تولید انواع لوازم خانگی پرداخت و به یکی از بزرگترین شرکت های تولید لوازم خانگی تبدیل شدند.

دفتر اصلی این شرکت در شهر ترویزو ایتالیا واقع شده است.

  • نکته :اغلب مردم برند دلونگی را با برند دلمونتی یکی میدانند، اما بسیار تفاوت دارند و تنها به این دلیل که هر دو متعلق به ایتالیا می باشند و نام این دو برند تقریبا شبیه به هم است برخی به اشتباه فکر می کنند که دلونگی همان برند دلمونتی است که در اینجا ما آنها را هم بررسی می‌کنیم.

 خرید برند کنوود انگلستان توسط Delonghi

شرکت دلونگی، در سال ۱۳۸۰(۲۰۰۱ میلادی) توانست مالکیت گروه انحصاری کنوود انگلستان، که مورد نزاع صاحبانش بود را بدست آورد و با قیمت ۵۶ میلیــون پوند (معادل ۶۷ میلیون دلار) خریداری کند، که این امر سبب شد که این شرکت، به کارخانه‌های شرکت کنوود در آسیا و مخصوصاً چین دسترسی پیدا کند. نتیجه این دسترسی، تولید بسیاری از محصولات این شرکت در چین، با طراحی اصلی و گسترش بازار خرید خود در شرق آسیا بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 شهريور 1401 | نظرات ()