اتفاقاتی که بعد از سقط جنین رخ می دهد و شما از آن بی خبر هستید
نوشته شده توسط : princess76

اتفاقاتی که بعد از سقط جنین رخ می دهد و شما از آن بی خبر هستید

پرشین طب – سلامت بانوان | به گزارش پرشین طب؛ سقط جنین به دلایل های مختلفی می تواند رخ دهد. اما اتفاقاتی که بعد از آن در زن باردار رخ می دهد می تواند قابل بحث باشد. اگر می خواهید بدانید این اتفاقات چه هستند با ما همراه باشید.

  1. خونریزی شدید

خونریزی در همه ی زنان پیش نمی آید، اما در برخی اوقات، لخته ی خون و ترشحات قهوه ای بعد از سقط جنین از رحم خارج می شود. که این موضوع زیاد پیش می آید و ممکن است تا سه الی چهار هفته به طول بیانجامد. لازم است بدانید که این خون ریزی چه زمانی طبیعی و چه زمانی از حد معمول فراتر است. اگر شما در دو ساعت بیشتر از یک الی دو نوار بهداشتی استفاده کردید، به این معناست که خون ریزی شما از حالت عادی فراتر بوده. اگر این اتفاق همراه با سرگیجه و عبور لخته های بزرگ بود شما حتما باید نزد پزشک بروید. چرا که این نشانه ها خبر از یک جراحت داخلی در رحم می دهند.

سقط جنین

  1. درد گرفتگی مانند اسپاسم عضلات

وقتی که جنین در رحم است، رحم بزرگ بوده و پس از سقط جنین کم کم باید به حالت اول بازگردد. این اتفاق گاهی اوقات باعث درد و گرفتگی می شود. دردی که شاید از درد دوران قاعدگی نیز بیشتر باشد. این درد در روز های سوم و چهارم پس از سقط جنین افزایش می یابد و علت آن نیز می تواند عبود لخته ها باشد. توصیه های پزشکان استفاده از قرص های مسکن و نوشیدن مایعات گرم می باشد همچنین استفاده از کیسه ی آب گرم نیز می تواند گرفتگی عضلات را کاهش دهد. اگر با این حال باز هم وضعیت شما بهبود نیافت، بهتر است با پزشک خود مشورت نمایید چرا که ممکن است این علائم خبر از سقط ناقص بدهند و قسمت هایی از جنین داخل رحم مانده باشد.





:: برچسب‌ها: ترشحات قهوه ای بعد از سقط جنین , خونریزی شدید , درد دوران قاعدگی , درد گرفتگی مانند اسپاسم عضلات ,
:: بازدید از این مطلب : 1050
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: