خاصیت های درمانی جوش شیرین که شما را شگفت زده خواهد کرد
نوشته شده توسط : princess76

خاصیت های درمانی جوش شیرین که شما را شگفت زده خواهد کرد

پرشین طب – دانستنی های پزشکی | به گزارش پرشین طب؛ اگر شما مشکل گرفتگی بینی دارید، می توانید آن را به کمک جوش شیرین به خوبی رفع کنید. جوش شیرین نه تنها باعث از بین رفتن گرفتگی می شود، بلکه سبب تسکین درد در غشا سینوس ها نیز خواهد شد.

دستور العمل:

¼ قاشق چای خوری جوش شیرین را با یک قاشق آب محلول کرده کرده و به کمک قطره چکان یک یا دو قطره در هر سوراخ بینی خود بریزید. این کار تسکین دهنده ی کاملا سریع برای شما خواهد بود.

علاوه بر این روش شما می توانید ۱ قاشق چای خوری جوش شیرین را به آب موجود در دستگاه مرطوب کننده اضافه کنید تا مشکل احتقان در قفسه ی سینه خود را رفع نمایید.( جوش شیرین همچنین باعث تمیز شدن دستگاه بخور شما نیز می شود.)

۲٫کمک به شما برای ترک سیگار

اگر شما در حال ترک کردن سیگار هستید و به دنبال چیزی می گردید که هوس نیکوتین را از سر شما بی اندازد، به گفته ی کلینیک مایو جوش شیرین می تواند موثر باشد. استفاده از جوش شیرین در کوتاه مدت می تواند علائم ترک نیکوتین را تا حدی کاهش دهد.

دستورالعمل:

زمانی که شما هوس به مصرف سیگار کردید،‌۲ قاشق چای خوری بی کربنات سدیم را با ۸ اونس آب محلول کنید. استفاده از این نوشیدنی میل شما به سیگار را از بین می برد. ( البته توجه داشته باشید که استفاده از بی کربنات سدیم به خاطر حالت بیش از اندازه قلیایی خود می تواند مشکلات تنفسی در شما ایجاد کند، پس بهتر است در این زمینه با پزشک خود مشورت نمایید.)

بخوانید





:: برچسب‌ها: مشکل گرفتگی بینی , درمان گزش با جوش شیرین , ترک سیگار با جوش شیرین , درمان جای نیش ,
:: بازدید از این مطلب : 917
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: